زودانزالی چیه و چه درمانی داره

زودانزالی چیه و چه درمانی داره؟

What is premature ejaculation and what is the treatment

اکثر افرادی که به مطب متخصصین اورولوژیست مراجعه می‌کنن به اشتباه تصور می‌کنن که زودانزالی دارن.
چون تصوری که از بدنشون دارن غیر واقعیه و از تعریف علمی این موضوع اطلاع درستی ندارن.

زودانزالی از نظر علمی یعنی از مدت شروع نعوذ تا انتهای آن کمتر از دو دقیقه طول بکشد.

این تعریف با تصوری که افراد از زودانزالی دارن خیلی متفاوته.
معمولا علت این مسئله باورهای اشتباهی هست که در جامعه وجود داره.
برخی هم به علت تماشای فیلم‌های پورن و تحت تاثیر تبلیغات از ارتباط جنسی دید درستی ندارن.
افرادی که این مسئله رو دارن باید از روش‌های دیگه تلاش کنن طول مدت ارتباط جنسی رو افزایش بدن.
این افراد نیازی به درمان‌های دارویی ندارن. زودانزالی چیه و چه درمانی داره
برای مثال میتونن از ورزش کردن، تغییر پوزیشن در ارتباط جنسی، استفاده از اسپری‌های تاخیری و کاندوم‌های تاخیری سود ببرن.
ولی افرادی که واقعا دچار مشکل زودانزال هستن، یعنی زمان انزالشون کمتر از دو دقیقه هست، باید درمان بشن.
این افراد باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنن.
علت‌های مختلفی برای این مسئله وجود داره که شامل درگیری عروقی، مسائل هورمونی و حتی مسائل روحی هست.
پزشک با توجه به شرح حال بیمار آزمایشات و تست‌های لازم رو درخواست می‌ده.
بعد از بررسی و مشخص شدن علت زودانزالی، درمان انجام می‌شه.
اکثر موارد علت این مسئله در مشکلات روحی و مسائل عاطفی بین زوجین هست.
در این موراد معمولا مراجعه به مشاور و روانشناس توصیه می‌شه.
مسئله مهم دیگه در این مورد اینه که برخی از افراد به استفاده از مواد مخدر مثل تریاک رو میارن.
تریاک یک ماده مخدره که باعث دیرانزالی می‌شه ولی وابستگی ایجاد می‌کنه و عوارض متعددی داره.
در حالی که برای رفع این مسئله داروهایی طراحی و ساخته شدن که می‌تونن زودانزالی رو رفع کنن و عوارض تریاک رو هم ندارن.
پس اصلا برای افزایش طول زمان ارتباط جنسی‌تون از تریاک  یا داروهای گیاهی استفاده نکنین.
با مراجعه به پزشک از داروهای تائید شده استفاده کنین.
برای مطالعه مطالب بیشتر به قسمت اطلاعات پزشکی از وبسایت دکتر مزرعه مراجعه نمایید

به این مطلب امتیاز دهید
زودانزالی چیه و چه درمانی داره

عنوان مقاله: زودانزالی چیه و چه درمانی داره؟

توضیحات کوتاه: خیلی از افراد تحت تاثیر تصورات اشتباه جامعه و یا تماشای فیلم‌های پورن و تبلیغات تصور می‌کنن که دچار این مشکل هستن، در صورتیکه از تعریف علمی و پزشکی این موضوع اطلاعی ندارن. خیلی از افراد از داروهایی برای رفع این مشکل استفاده می‌کنن که عوارض نامطلوبی داره.

نویسنده: دکتر مزرعه

لوگو ناشر: